Mohd Afiffuddin's FotoPage

By: Mohd Afiffuddin Yaacob
[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Sunday, 7-May-2006 04:34 Email | Share | | Bookmark
lagi lagi bukit tabur

View
View
View
View all 11 photos...
adapun kejadian ini telah berlaku pada minggu yang lepas. setelah hujan lebat turun sepurnama lamanya.


Tuesday, 25-Apr-2006 15:00 Email | Share | | Bookmark
Bukit Tabur Berterabur Rabur Tera Bubur

 
 
 
View all 30 photos...
Adapun kejadian ini telah pon berlalu. Hari Ahad 23 haribulan April tanggal jatuhnya. Di ikuti oleh beberapa orang yang pergi. 3 buah kereta banyaknya.


Saturday, 18-Feb-2006 01:02 Email | Share | | Bookmark
XPDC Gunung Bintang

bosan siot nak borak apa lagi ek
aku pon bosan daa, dah tak tau nak borak apa
haa main tuut chak jom!
View all 89 photos...
xpdc ini berlaku pada cuti tahun baru cina yang lalu di mana telah di sertai oleh 36 orang pelajar dan bekas pelajar uum.


Monday, 26-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Bukit Tabur Berterabur

warming up
apa tu
take fivce
View all 53 photos...
semalam, 11 orang, hari ni masih letih ngantuk ngantuk ayam cam nak tido tido.


Monday, 12-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Orang Gua Gunung Datuk

Sebelum berangkat
Nizam & Rizal Speacky
kita minum dulu
View all 44 photos...
Expedision Orang Gua telah selamat selesai bermula 10 hingga 11 Septembior yang lepas. Alhamdulillah semua selamat. . walau pun dalam serba kekurangan . . . .anyway. . . tengok je gambar gambar ni.


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016
ns4008464.ip-198-27-69.net